Før du kontakter os, skal du huske disse ting:
Hvis ovenstående ikke er opfyldt kan du risikere at vi afviser at besvare din henvendelse.
E-mail: support@gratisdns.dk
Alle e-mails forsøges besvaret indenfor 1 time på normale arbejdsdage kl. 10-16.
I tilfælde af ferier, sygdom, konferencer, møder og lignende kan der være op til 5 arbejdsdages svartid.
Normal åbningstid er hverdage fra kl. 10-12 & 13-15.
Åbningstiden kan variere i tilfælde af konferencer og lignende.
Tlf.: 4690 3232
Se evt. prislisten for konsulentopgaver, vagtopkald og lignende.
Support er ikke muligt via fax, breve, personlige henvendelser og lignende.
Uden for vores normale åbningstid og i de tilfælde at vores telefon er lukket grundet møder og konferencer, har vi en 24/7 vagtordning tilgængelig.
Alle opkald til denne vagtordning faktureres.
Hverdage kl. 8:00 – 20:00 er prisen 1900 kr. inkl. 30 min support.
Efter de første 30 min. faktureres 900 kr. pr. påbegyndte 30 min.
Alle andre tidspunkter er prisen 2800 kr. inkl. 30 min support.
Efter de første 30 min. faktureres 1300 kr. pr. påbegyndte 30 min.
Vagtordningen kontaktes via vores normale hoved tlf. nr.
I tilfælde af misbrug af GratisDNS service, domæner administreret af Larsen Data eller andre services på IP adresser administreret af Larsen Data ApS. (AS197495)
Email: abuse@gratisdns.dk
Vores abuse e-mail overvåges 24/7 og håndteres af nøglemedarbejdere i virksomheden. Alle henvendelser på e-mail tages seriøst og behandles hurtigst muligt.
For telefonisk kontakt ang. abuse, kan vores normale tlf. nr. og vagtordning anvendes.
Hvis du er utilfreds med vores håndtering af din sag vil vi meget gerne kigge på den igen.
Bemærk at det kræver at du først har været i kontakt med vores normale supportafdeling og du enten ikke har fået løst dit problem eller at du er utilfreds med håndteringen af din sag.
Skriv til klage@gratisdns.dk
Husk at angive sagsnr. som står i emnefeltet på din supportsag. Beskriv hele sagen forfra, inkl. hvorfor du ikke er tilfreds med vores håndtering af sagen.
Klager håndteres indenfor 5 arbejdsdage af en af vores nøglemedarbejdere, og første svar i klagesagen gennemgås af vores direktør, inden det bliver sendt til dig.